Projekty LEADER PROW
VIII PORTAL CHATA KOCIEWIA

Tytuł projektu:
Utworzenie, utrzymanie i aktualizacja portalu internetowego Chaty Kociewia.


Temat strategiczny:
Jak najlepsze wykorzystanie zasobów naturalnych i kulturowych, w tym potencjału obszarów należących do sieci Natura 2000.

Cel strategiczny:
Wykorzystanie kociewskich zasobów naturalnych i kulturowych w kreowaniu nowych kierunków i wzmacnianie istniejących kierunków turystyki i działalności gospodarczej, usługowej, agroturystycznej.

Cele projektu:
Kształtowanie wizerunku turystycznego Kociewia.

Więcej…
 
VII OD ZAMKU DO ZAMKU

Tytuł projektu:
Od Zamku do Zamku – uporządkowanie części zasobów naturalnych i kulturowych obszaru LGD Chata Kociewia.


Temat strategiczny:
Jak najlepsze wykorzystanie zasobów naturalnych i kulturowych, w tym potencjału obszarów należących do sieci Natura 2000.

Cel strategiczny:
Wykorzystanie kociewskich zasobów naturalnych i kulturowych w kreowaniu nowych kierunków i wzmacnianie istniejących kierunków turystyki i działalności gospodarczej, usługowej, agroturystycznej.

Stworzenie produktu turystycznego (rozwój oferty turystycznej), integracja mieszkańców LGD wokół wspólnych zadań, współpraca z innym krajowym LGD.

Więcej…
 
VI PRZEWODNIK O KOCIEWIU

Tytuł projektu:
Opracowanie przewodnika o zasobach dziedzictwa kulturowego i naturalnego Kociewia.



Temat strategiczny:
Jak najlepsze wykorzystanie zasobów naturalnych i kulturowych, w tym potencjału obszarów należących do sieci Natura 2000.

Cel strategiczny:
Zachowanie i efektywne wykorzystanie naturalnych zasobów i dziedzictwa kulturowego

Cele projektu:
Stworzenie produktu turystycznego (rozwój oferty turystycznej), integracja mieszkańców LGD wokół wspólnych zadań, współpraca z innym krajowym LGD Wstęga Kociewia

Więcej…
 
V FOLKLOR KOCIEWSKI

Tytuł projektu:
Wsparcie i popularyzacja folkloru kociewskiego – ze szczególnym uwzględnieniem organizacji przeglądu zespołów folklorystycznych „Chata Kociewia 2007”.



Temat strategiczny:

Jak najlepsze wykorzystanie zasobów naturalnych i kulturowych, w tym potencjału obszarów należących do sieci Natura 2000.

Cel strategiczny:
Zachowanie i efektywne wykorzystanie naturalnych zasobów i dziedzictwa kulturowego.

Cele projektu:
integracja mieszkańców LGD wokół wspólnych zadań, zapoznanie się z dokonaniami zespołów z terenu Kociewia, umożliwienie nowym zespołom zaprezentowanie swoich umiejętności muzycznych.

Więcej…
 
III "PEŁNA CHATA"...

Tytuł projektu:
„Pełna Chata” – utworzenie sieci współpracy lokalnych przedsiębiorców oraz systemu stałej wewnętrznej promocji marki Z Kociewia metodą warsztatów LOG


Temat strategiczny:
Podnoszenie wartości lokalnych produktów zwłaszcza przez ułatwianie małym jednostkom produkcyjnym dostępu do rynków dzięki wspólnym działaniom.
Cel strategiczny:
Podniesienie konkurencyjności lokalnych produktów i usług

Cele projektu:
Stworzenie sieci współpracy lokalnych przedsiębiorców.
Zwiększenie wiedzy dotyczącej rozwoju lokalnej gospodarki.

Więcej…
 
II WYJAZDY STUDYJNE

Tytuł projektu:
Wyjazdy studyjne w ramach prowadzonych działań związanych z wymianą doświadczeń LGD.



Cel strategiczny:
Zwiększenie dochodowości mieszkańców z produkcji i usług lokalnych poprzez wsparcie MŚP w działaniach inwestycyjnych w tworzeniu miejsc pracy i promocji lokalnych produktów i usług.

Cele projektu:
Wymiana doświadczeń w zakresie podnoszenia wartości produktów lokalnych,
Stworzenie produktu turystycznego (rozwój oferty turystycznej), integracja mieszkańców LGD wokół wspólnych zadań, współpraca z innym krajowym LGD.

Więcej…
 
I SYSTEM INFORMACYJNO - SZKOLENIOWY

Tytuł projektu:
Stworzenie systemu informacyjno – szkoleniowego mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, rolników i organizacji pozarządowych.


Temat strategiczny:
Podnoszenie wartości lokalnych produktów zwłaszcza przez ułatwianie małym jednostkom produkcyjnym dostępu do rynków dzięki wspólnym działaniom.

Cel strategiczny:
Zwiększenie dochodowości mieszkańców z produkcji i usług lokalnych poprzez wsparcie MŚP w działaniach inwestycyjnych w tworzeniu miejsc pracy i promocji lokalnych produktów i usług.

Cele projektu:
Zwiększenie potencjału wytwórczego poprzez działania przygotowujące do działań inwestycyjnych, przygotowanie organizacji, przedsiębiorców oraz rolników do korzystania z możliwości stwarzanych im w ramach programu LEADER+.

Więcej…
 
«pierwszapoprzednia123następnaostatnia»

Strona 1 z 3